لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
پیرلو: نباید حتی یک دقیقه اشتباه کنیم

پیرلو: نباید حتی یک دقیقه اشتباه کنیم

فرداشب بانوی پیر در یک دیدار حساس در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پورتو میرود، اندره آ پیرلو و شاگردانش به خوبی می دانند که برای رسیدن به خواسته های قهرمانی باید در این دیدار برنده از میدان خارج شوند.

 

مربی بیانکونری در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرد.

 

فردا باید یک بازی کاملا تکنیکی را ارائه دهیم زیرا مقابل یک تیم جنگنده و فنی به میدان میرویم، تیمی که بسیار فشرده و نزدیک به هم بازی می کند، فضای کمی را برای حریف ایجاد می کنند و بسیار نیز خطرناک ظاهر میشوند، سریع حرکت می کنند و فضا و فرصت را برای تمرکز و فکر کردن برای مقابله همزمان در زمین کمتر در اختیار رقیب می گذارند. بازیکنان تکنیکی خوبی دارند و کمتر مرتکب اشتباه میشوند. باید با صبر و حوصله به مصاف انها رفت و با این روش بازی را پیش برد و به گسترش و یافتن فضای لازم توجه کرد. نباید عجله کنیم و تمرکز خود را از دست بدهیم، باید روش بازی را طوری به سود خود برگردانیم که نتوانند به برنامه های خود عمل کنند. تقریبا تمام گروه با هم تمرین کرد، این از معدود دفعاتی ست که بازیکنان بیشتری در کنار هم تمرین کردند. دلیخت نیز همراه تیم گرم کرد، اکثر بازیکنان در دسترس خواهند بود اما نه در امادگی کامل شان. به هر حال فردا تصمیم نهایی را برای نفرات اصلی خواهم گرفت. بازی فردا بسیار مهم است و البته سرنوشت ساز در این مرحله، این مانند یک فینال است همان طور که پیش از این نیز گفتم. اما باید توجه کرد که برای پورتو نیز این بازی حکم فینال را دارد، با توجه به نتیجه ضعیف دور رفت باید بیشترین تلاش مان را انجام دهیم. باید برای مدیریت بازی همه کار کنیم.

 

کیه لینی

 

حالش خوب است، این طبیعی ست که بعد از سه هفته توقف امروز کمی همراه تیم تمرین کند و در امادگی کامل نباشد اما برای فردا می تواند در دسترس باشد.

 

برناردسکی

 

این تابستان در تعطیلات با هم صحبت کردیم، من به او ایده ها و برنامه هایم را گفتم و به او از وظایف اش در تیم حرف زدم. این خواسته هر بازیکنی ست که در پست ایده ال و جایی که در ان بهتر بازی می کند بازی کند. او به من گفتم که حاضر است و برای تیم هر چه باشد انجام می دهد، زمانی کمی برای هماهنگی داشت اما او در بازی های اخیر نشان داد که از نظر فیزیکی و ذهنی در امادگی ست.

 

آرتور

 

هر چند در امادگی کامل نیست اما در دسترس است و یکی از گزینه هایی ست که در اختیارمان است، می تواند از ابتدای بازی در ترکیب قرار گیرد.

 

رونالدو

 

او را در شرایط خیلی خوبی می بینم، همیشه یک لیدر و مهره تاثیرگذار بوده و هست. منتظر بازی درخشان تاثیرگذارش هستم.

 

حساسیت بازی

 

می دانیم که نباید به عقب برگردیم، برای پیش رفت و رفتن به مسیر پیش رو همه امکانات و ابزار را داریم، ما می دانیم که یوونتوس هستیم و این کاملا طبیعی ست که باید از این مرحله عبور کنیم و به مراحل بعدی بریم. آنچه که اهمیت دارد و به مفید است بردن و پیروز شدن در بازی ست بدون اشتباه، باید در نود دقیقه بازی بهترین باشیم و با فرم ایده ال و کاملی در زمین حاضر شویم، می دانیم که برابر یک تیم فیزیکی و فنی به میدان می رویم، نباید حتی یک دقیقه در طول بازی اشتباه کنیم.

 

موراتا

 

در حال بهتر شدن است، بازیکن باهوش و توانایی که برای یک بازیکن فوتبال این خصوصیات بسیار مهمی ست. به دنبال راه و فضایی برای کمک کردن و گلزنی ست. به خوبی بازی خوانی می کند و یک مهره مفید برای تیم ماست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: